poniedziałek, 19 czerwca 2017

3 urodziny Zaful

17 czerwca internetowy sklep Zaful.com  obchodził swoje 3 urodziny! Z tej okazji sklep ten przygotował dla swoich klientów niespodziankę. Mają na celu zachęcić do zakupów:)





Pierwszą z niespodzianek jest to, że wysyłka jest darmowa na całym świecie. Wliczają się w to wszystkie produkty, które zostały zakupione za minimum 30$.

Na głównej stronie Zaful, są różne bannery z kuponami, dzięki którym będziemy mogli korzystać z różnych zniżek.

Oprócz tego sklep przygotował też liczne konkursy, w których do wygrania są moim zdaniem dość ciekawe nagrody.

Na stronie głównej można też znaleźć strefy takie jak "Co warto kupić?" czy "Strefa zniżek"
Gdy nasze zakupy osiągną docelową cenę, wtedy dostajemy zasłużony rabat.:)


Zostałam również poproszona o napisanie artykułu, dotyczącego wybranego tematu z listy kategorii do wyboru. Mój wybór padł na "how to wear highwaisted  jeans" czyli Jak nosić spodnie z wysokim stanem. Sposobów na to jest na prawdę wiele. Dziś w 2 stylizacjach postaram się przedstawić wam  moje propozycje;)

                                


3 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten sklep :) Z pierwszej z przedstawionych przez Ciebie stylizacji mam top w ananasy, a z drugiej mam szorty :D Polecam obie rzeczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zaful, poklikane :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I ty za taki wpis zgarniesz cokolwiek? Jeśli tak, to sklep upadł naprawdę nisko.

    OdpowiedzUsuń