Styling with Zaful.com

15:40:00
Cześć wszystkim!

Dziś post specjalnie dla firmy Zaful.com Myślę, że dla niektórych blogerek firma jest dość znana.

Asortyment firmy zaful oferuje większość rodzai ubrać. Zaczynając od butów, spodni koszulek, a kończąc na czapkach, kapeluszach i wielu różnych ozdobach. Dziś chciałabym wam przedstawić 2 bluzy, parę okularów przeciwsłonecznych oraz dwie czapki, które nie dawno dostałam. Przesyłka jest bardzo szybka, bo zazwyczaj dochodzi w około dwa tygodnie po złożeniu zamówienia. Rzeczy wybrane przeze mnie są bardzo dobrze wykonane i nie mam żadnych pretensji. Na zdjęciach jest również moja przyjaciółka. Bardzo spodobała jej się bluza z motywem pandy więc jej ją zamówiłam. Jest  zadowolona z wykonania bluzy. Również ku mojemu zdziwieniu bluzy z motywem ALIENA przyszły 2, więc stwierdziłam, że również oddam jedną przyjaciółce. Jej również bardzo się spodobała. Na prawdę z całego serca polecam wszystkim tę stronkę.:)

BUTY CCC | SPODNIE F&F | KLIK |   KLIK | | KLIK |  KLIK |  KLIK |

 D









































O,L
L

4 komentarze:

  1. Słyszałem o tej firmie i mówili, że ciuchy nie są fajne, ale jak patrze na twoje ciuchy to źle mówili :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jaka świetna bluzka, uwielbiam motyw ufo na ciuchach *O*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta 1 bluza jest genialna! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.