I would like to learn... | Sammydress.com

Może dla Ciebie, to wszystko jest proste, jednak dla mnie jest to po prostu niewykonalne.
                          O czym mowa? Tak, o przejmowaniu się. 
Często bywa tak, że nawet jedno drobne słówko potrafi mnie dotknąć tak bardzo, że potrafię się przejmować nim dobre kilka dni. Podobnie jest z różnymi sytuacjami. Chciałabym nauczyć się przestać przejmować się takimi drobnostkami. Chodzi mi tutaj głównie o ograniczenie tej cechy. Jeżeli już musiałabym się przejmować, to tylko w sytuacjach kiedy na prawdę jest do tego powód. Pewnie powiesz teraz że to jest proste, banalne i że powinnam to zwyczajnie olać. Jednak "łatwo jest powiedzieć, a trudno wykonać". Sytuacje życiowe często są męczące, ale bez nich nasze życie byłoby... nudne? Ciągle spotykałoby Cię to samo, szybko by Ci się to znudziło.






 Po dłuższym czasie, doszłam jednak do wniosku, że to całe "przejmowanie się" nie jest aż takie straszne. Zapewne teraz sądzisz, że problemy w tym wieku nie istnieją.. Może i tak, ale dla mnie jednak tak, i to ja staram się z nimi "walczyć". :)






***
Jak pewnie widzicie, pokazałam  wam moje kolejne zamówienie. Tym razem upodobałam sobie bluzę, spodnie, złotego chokera oraz koszulkę ze wzorem "aliena". Zamówiłam sobie 2 takie koszulki, jednak ta czarna nie doszła z resztą rzeczy. Zrobię z nią osobny post. Jak zawsze nie mam żadnych zastrzeżeń i wszystko jest wykonane perfekcyjnie.  👌





spodnie//pants- klik, koszulka//T-shirt- klik, bluza//hoodie- klik, choker- klik

11 komentarzy:

  1. super post superancko i wgl zapraszam do siebie

    http://smalldarkangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się przejmuję dosłownie wszystkim i później ciągle mnie męczą te myśli.. Jestem po prostu takim typem człowieka i tego już się raczej zmienić nie da. Śliczne rzeczy sobie zamówiłaś! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Bardzo mi się podobają te spodnie z dziurami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy wiek ma swoje problemy, doskonale Cię rozumiem. Sama często roztrząsam coś milion razy, kiedy już dawno powinnam zapomnieć. U mnie całkiem podobne przemyślenia, więc zapraszam :) Poklikane!

    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się całe życie przejmuję i żadnych efektów porządnych przez to nie mam. Moja dziewczyna swego czasu też się wszystkim przejmowała, a teraz ma dosłownie wszystko gdzieś i wszystko jej się układa :)

    Ps. Co ma być to będzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania! :D
    Ja mam problemy z tym, ponieważ koszmarnie przejmuje się wszystkim :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak dobrze to znam-przejmuje sie wszystkim az nadto,to meczace,

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie,potrafię przejmować się nawet błahymi rzeczami,ale to kwestia charakteru... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przejmowanie się nie jest złe. Możesz być 'kobietą z zimnym sercem' albo po prostu wrażliwą osobą. Z czasem na pewno uda Ci się to opanować, żeby nie przejmować się dosłownie wszytskim! A zdjęcia są piękne :)
    http://vienatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chciałabym się mniej przejmować. Czasami mi się udaje, ale są rzeczy, które są dla mnie bardzo ważne i nie jest łatwo. A co do zamówienia to super rzeczy! Uwielbiam Zaful :) Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.